Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 

PIM: plaats gerichte informatie over je product centraal

Redactie TechPulse

 
Induxx legt uit hoe aan de hand van productinformatie- management de informatie uit verschillende databronnen over alle verkoopkanalen heen gestroomlijnd wordt.

Informatie over het product is de meest kritieke in je marketingcommunicatie. Klanten verwachten kwalitatieve informatie. Om die te leveren, moeten verkopers vaak op meerdere databronnen steunen. Het beheer daarvan loopt vaak chaotisch. 

Een PIM-oplossing biedt de oplossing om het overzicht te bewaren. Induxx legt in deze white paper uit welke zakelijke voordelen uit een PIM kunnen gehaald worden en hoe dit te positioneren tegenover andere vormen van datamanagement. Daarbovenop bevat de paper een handleiding hoe de voor jou geschikte PIM-tool te kiezen.


Dit artikel verscheen oorspronkelijk op techpulse.be
 

Reacties

comments powered by Disqus
 

RECENT NIEUWS