Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 
klantgerichter

Hoe je technologie kan gebruiken om klantgerichter kan worden

IBM

 
De consument van vandaag is niet meer dezelfde als die van enkele jaren geleden. Maar met de juiste technologie kan je voldoen aan de eisen van deze nieuwe generatie.

 

De klant van vandaag wil al lang niet meer de klassieke relatie tussen business en consument. De klant van vandaag verwacht een naadloze digitale ervaring met respect voor hun noden en waarden. Met andere woorden; de klant van vandaag verwacht een op maat gemaakte aanpak.

 

Organisaties die steeds meer klantgericht willen werken, moeten hiervoor een gedegen digitale transformatie ondergaan. Ze moeten digitale ondernemingen worden die gebruik maken van technologie om een steeds betere klantervaring te verzekeren.

 

Digitale transformatie is echter geen sinecure. Om erin te slagen, moet je de digitale transformatiestrategie van je organisatie bouwen op de systemen, de processen en de investeringen die vereist zijn voor een digitale transformatie. In deze studie kom je te weten welke handelingen jij kan ondernemen om ervoor te zorgen dat die digitale transformatie succesvol verloopt!

 


Dit artikel verscheen oorspronkelijk op techpulse.be
 

Reacties

comments powered by Disqus
 

RECENT NIEUWS

Transformation Thursday: Hassan Al Hilou, jongste ondernemer van het land

Vandaag om 11u55   |