Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 

5 tips voor een klantgerichte onderneming

Teamleader

 
[Whitepaper] Een bestaande klant behouden is veel goedkoper dan een nieuwe binnenhalen. Deze whitepaper geeft vijf tips om de trouw van je klanten te verdienen.

 

Een bestaande klant behouden is veel goedkoper dan een nieuwe binnenhalen. Dat is in feite oud nieuws. Toch dreigt het in een door verkoopcijfers en -grafiekjes gedomineerde zakenwereld wel eens vergeten te worden. “YES! Weer verkocht!” klinkt dan ook beter dan “YES! Weer een klant niet verloren!”. Zeker in een kmo, waar de financiële ademruimte kleiner is en de korte termijn soms belangrijker lijkt dan de lange.

 

Hoe kan je op een slimme manier de trouw van je klanten verdienen? In dit ebook vind je alvast 5 tips om de klant écht centraal te zetten.

Ebooks_500x200_CTA

 

Reacties

comments powered by Disqus
 

RECENT NIEUWS