Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 
Twitter lanceert eigen podcast met focus op adverteren

Twitter lanceert eigen podcast met focus op adverteren

Sven Van Herck

 
Ook Twitter springt op de podcasttrein en lanceert een eigen show met Joe Wadlington als host. De podcast zal inzichten voor adverteerders leveren.

 

Spotify is volop aan het inzetten op podcasts en die trend lijkt gevolgd te worden door andere bedrijven die toekomst zien in het gesproken woord. Ook Twitter lanceert nu een eigen podcast, ‘Character Count’ genoemd. Deze moet zich richten op adverteerders en hen bijstaan in een omgeving die razendsnel veranderd.

 

Joe Wadlington (@JoeWadlington) werd gekozen als host van de podcast. Hij is een schrijver en marketeer bij Twitter met een focus op zakelijke initiatieven. Er zouden momenteel al 5 afleveringen klaar staan voor lancering en in elke daarvan gaat men achter de schermen op zoek naar verhalen rond adverteren. Bekende namen zullen zeker de revue passeren, waaronder Dropbox, Monterey Bay Aquariumen en uitgeverij Simon & Schuster. Zij zullen het in detail hebben over de campagnes die ze gelanceerd hebben en waarom het Twitter-publiek zo belangrijk is voor hen. Zo hopen ze een beter beeld te scheppen of hoe het moet en andere merken te motiveren om hetzelfde te doen.

 

Nieuwe afleveringen zullen elke twee weken verschijnen op de gekende platformen Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify, TuneIn en Stitcher. Ook TechPulse.be heeft zijn eigen podcast en daarvoor hoeft u geen twee weken te wachten, want een nieuwe aflevering verschijnt elke vrijdagmorgen op TechPod.be.

 

Reacties

comments powered by Disqus
 

RECENT NIEUWS

Transformation Thursday: Hassan Al Hilou, jongste ondernemer van het land

Vandaag om 11u55   |