Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Data Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 

SaaS wordt mainstream

Jose Delameilleure

 
Op 24 november wordt in het Aviodrome in het Nederlandse Lelystad de tweede editie georganiseerd van SaaS4Channel, een evenement dat stil staat bij de business impact van SaaS (Software as a Service) op het ICT kanaal. SaaS wordt door steeds meer eindgebruikers gezien als een manier om ICT-oplossingen te implementeren. Voor de leverancier van ICT-oplossing […]

Op 24 november wordt in het Aviodrome in het Nederlandse Lelystad de tweede editie georganiseerd van SaaS4Channel, een evenement dat stil staat bij de business impact van SaaS (Software as a Service) op het ICT kanaal.

SaaS wordt door steeds meer eindgebruikers gezien als een manier om ICT-oplossingen te implementeren. Voor de leverancier van ICT-oplossing heeft dit echter veel implicaties. Op het SaaS4Channel evenement zullen deze implicaties worden besproken in twee dagdelen: in de ochtendsessie worden o.a. de implicaties van het leveren van SaaS-oplossingen toegelicht vanuit het perspectief van een softwarefabrikant, een distributeur en een reseller, en in de middagsessie wordt o.a. ingegaan op veranderende rollen in de distributieketen, juridische aspecten en billing. Deelnemers kunnen naar keuze de ochtend- of de middagsessie of het gehele programma bijwonen.
 
Het interactieve programma, waaraan de deelnemers vanaf het moment van registratie mee richting kunnen geven, wordt verzorgd door experts uit de markt. Zowel de ochtend- als de middagsessie zijn opgevat als discussies tussen experten en de deelnemers in de zaal. Via het sociaal netwerk van SaaS4Channel kunnen ook vragen gesteld worden.
 
Het programma is nog in ontwikkeling en aanvullende sprekers zullen via de website www.saas4channel.nl bekend worden gemaakt.

Het topic cloud wordt mede mogelijk gemaakt door Combell logo

 

Reacties

comments powered by Disqus
 

RECENT NIEUWS