5 tips om je klanten beter te begrijpen

[Whitepaper] Lees in deze whitepaper hoe IBM’s Customer Experience Analytics je op vijf manieren kan helpen bij klantenbinding.
[whitepaper title=”Five beste practices for understanding customer journeys” thumb_url=”http://contentz.mkt6278.com/lp/21028/260080/imw.jpg” download_url=”//www.pages02.net/bluepixlmedia/whitepaper2016/20170228_IBM_5tips”] Klantenbinding en bijhorende verkoop kan je de hoogte in jagen door te begrijpen welk traject je klanten afleggen tot ze overgaan tot een aankoop. In deze whitepaper ontdek je vijf belangrijke inzichten.
Klanten aan je bedrijf binden begint bij een goed begrip van hun gedrag. Door dieper in te gaan op de weg die een klant aflegt tot aan de aankoop kan je het nauwer bij je bedrijf betrekken en interessantere aanbiedingen verzinnen. Lees in deze whitepaper hoe IBM’s Customer Experience Analytics je op vijf manieren hierbij kan helpen.
[/whitepaper]

Gerelateerde artikelen

Volg ons

69% korting + 3 maanden gratis

69% korting + 3 maanden gratis

Bezoek NordVPN

Business