Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie over de cookies waarvan deze website gebruik maakt klik hier.
Door verder op deze website te surfen geeft u de toestemming aan Minoc Media Services om cookies te gebruiken. verder gaan
 

Insight BeLux richt onafhankelijke helpdesk op

Karen Gijsbrechts

 
Met een onafhankelijke helpdesk kan Insight BeLux klanten bijstaan met een 24/24 monitoring, en ondersteuning op afstand bij IT-problemen.

 

Eerder hield Insight BeLux zich vooral bezig met softwareadvies, maar nu wordt ook support aangeboden. De Belgische helpdesk zal voortaan met een team van specialisten dag en nacht klaarstaan om klanten te steunen bij IT-problemen, in Engels, Nederlands of Frans.

 

De helpdesk zal ondersteuning bieden bij computing, opslag, cloud, en netwerken, kunnen zowel de interne IT-dienst als een gewone eindgebruiker binnen een bedrijf verderhelpen. Omdat de dienst niet afhankelijk is van een vendor, concentreert de helpdesk zich niet op één bepaald merk. “Veel IT-bedrijven bieden ondersteuning in specifieke domeinen, maar klanten hebben meestal technologie in huis van verschillende leveranciers,” verduidelijkt countrymanager Marie del Marmol van Insight BeLux. Daarom mikt de Insight-helpdesk erop om een hulplijn te zijn voor problemen bij eender welk merk.

 

Klanten worden ten slotte automatisch voorzien van Asset Lifecyle Management: “een soort realtime monitoring van de IT-uitrusting”, benadrukt Insight in het persbericht. De software, hardware en netwerken van een klant worden voortdurend in het oog gehouden om anticiperen op mogelijke problemen.

 

Reacties

comments powered by Disqus
 

RECENT NIEUWS